پیش بینی  8 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی رزن

نماینده مردم شهرستان رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: 8 میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی این شهرستان اعتبار پیش بینی شده است.

پیش بینی  8 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی رزنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن لطفی نماینده مردم شهرستان رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهمترین مشکلات حوزه سلامت شهرستان رزن فرسوده بودن بیمارستان قدیمی شهرستان رزن است که ارائه خدمات به مردم را با مشکلات روبه رو کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با بهره ‌برداری از بیمارستان 150 تختخوابی شهرستان رزن خدمات مطلوب‌ تری به مراجعه کنندگان ارائه شود.

نماینده مردم رزن با بیان اینکه پیگیر پروژه ایجاد راه آهن تاکستان به رزن و همدان هستیم، ادامه داد: وزیر محترم سال گذشته دستور دادند و هم اکنون هم این پروژه در دست مطالعه است.

سلگی با بیان اینکه متاسفانه روکش اصلی آسفالت مسیر رزن به قروه درجزین انجام نشده است، گفت: امسال تامین اعتبار بیش از 300تن قیر برای کریدور از مسیر شهر رزن به قروه درجزین دریافت شده است که بعداز اتمام بارندگی عملیات اجرایی این پروژه شروع می‌شود.

انتهای پیام/ب

8 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی رزن پیش بینی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار